Звіти

Як заробити мільйон?
Психологія успіху

        Поради тим, хто хоче стати успішною людиною

1. Вчиться! 
 Як не дивно, але успішні люди вчаться протягом усього життя. Школа, університет, курси, досвід інших — ось шлях, який, якщо і не гарантує отримання багатства, то збільшує шанси володіти ним.
   Тому, якщо ви бажаєте стати мільйонером, не забувайте рухатися вперед. Отримуйте нові знання і нові навички будь-якими доступними вам способами. Не обманюйте тим, що не встигли дізнатися про все, що вам було необхідно для того, щоб стати забезпеченою людиною — це не так. Будь-кому завжди є до чого прагнути й чому вчитися. Не обов’язково, та, мабуть, і не потрібно отримувати десяту вищу освіту. Але необхідно вчитися у тих, хто досяг більшого успіху, ніж ви, особливо в тій області, яка вам цікава.
2. Займайтеся своєю справою!
   Людина повинна бути на своєму місці. Немає сенсу намагатися стати великим танцюристом, якщо ви не знаєте жодної па. Марно витрачати час на те, щоб стати зіркою естради, якщо ви — володар «немедійні» зовнішності і страждаєте відсутністю музичного слуху.
   Робіть тільки те, в чому розбираєтесь і тільки те, що приносить вам задоволення. Якщо ваше заняття викликає у вас страх, огиду, тугу, смуток або будь-які інші неприємні емоції, вам краще змінити сферу діяльності. Дуже складно досягти успіхів там, де ви не бачите нічого позитивного. І ще більш складно стати успішною людиною в тій області, яка вам не по плечу.
3. Не бійтеся  ризикувати!
Помірний ризик — це завжди шанс спіймати удачу за хвіст. Не бійтеся експериментувати, освоювати нове, пробувати те, що до вас не робив ніхто. Цілком може виявитися, що саме ви знайдете ту золотоносну жилу, яка принесе вам багатство. Навіть звичайний перукар може стати мільйонером, якщо не побоїться запропонувати світові новий стиль, який має всі шанси стати новим каноном краси. 
4. Не лінуйтеся! 
   Лінь — ворог успіху. Мріючи про мільйон, ви в якійсь мірі наближаєтеся до мрії. Але сидіти, склавши руки, в очікуванні дива можна все життя, диво при цьому не трапиться. Тому будьте готові працювати і працювати багато. Великих успіхів досягає лише той, хто готовий витрачати достатньо сил і часу для того, щоб наблизитися до бажаного хоча б на крок. 
5. Не зациклюйтесь на грошах! 
   Гроші люблять рахунок — говорить народна мудрість. Їх необхідно поважати, їм необхідно знати ціну. Але, якщо ви будете прагнути тільки до грошей, забуваючи про все на світі, удача цілком може обійти вас стороною. Оцінюйте результати своєї роботи не стільки в зароблені кошти, скільки в перспективах заробити ще більше. Якщо ваш максимум — 100 доларів на тиждень, порахуйте, скільки часу вам потрібно, щоб заробити мільйон? Якщо ж ви бачите способи, як зробити дохід більше і готові трудитися, заповітна цифра може стати цілком реальною.
 
Три секрети по-справжньому багатих людей:
1.       Вони не бояться зазнати поразки.
2.       Вони підходять  до вирішення проблем творчо й не бояться нового.
3.       По-справжньому багаті люди вдало одружуються.










Цикл занять з елементами тренінгу  
«Шлях до себе»



Заняття №1 «Знайомство».
Мета заняття-сформувати позитивнi структурнi елементиЯ- концепцiї у пiдлiткiв.
Завдання заняття:
·       Познайомити учасників клубу між собою
·       створити умови для саморозкриття пiдлiткiв;
·       розширити уяву пiдлiтка про себе, про свої сильнi сторони;
·       оволодiти навичками активного спiлкування, розвиток комунiкативних умiнь;
·       сприяти пiдвищенню впевненостi у собi.
Заняття проводиться по стандартнiй схемi та включає у себе такi елементи: привiтання, вступний шерiнг, оголошення теми заняття, вправа- розминка, базовi вправи, вправа-енергiзатор, заключний шерiнг, ритуал прощання.
Заняття №1 «Знайомство».
Мета: знайомство з учасниками групи, ознайомлення з основними правилами та умовами роботи у групi.
Матерiали до заняття : аркушi бiлого паперу А4 для кожного учасника, кольоровi олiвцi, ручки, стiкери, плакат-заготовка з деревом, ватман, кольоровi маркери, закрiплюючi магнiти або кнопки.
Хiд роботи.
1.Привiтання.
Знайомство починається з тренера: вiн називає своє iм'я, коротко розповiдає про свою роботу, яка стосуєтьсязаняття. Далi всi учасники представляються по-черзi: спочатку називають своє справжнє iм'я, потiм - бажане, спецiальне для використання пiд час занять. Кожний учасник по колу розповiдає про рiд своїх занять, iнтереси, хобi
2.Обговорення мети та завдання занятя « Визначення правил групової роботи.»
Повiдомити групi мету тренiнгових занять, розповiсти про те, що вони зустрiчатимуться 1раз на тиждень на спецiальних заняттях, де будуть грати, малювати, дiлитися своїми радощами та незгодами, навчатися краще розумiти себе та iнших. Пояснити, що для того, щоб кожному в групi було зручно, необхiдно дотримуватися певних правил. Правила групової роботи створює сама група. Це серйозний i вiдповiдальний етап, оскiльки на основi цих правил будуватиметься робота групи протягом усiх занять. По ходу роботи тренер вносить свої пропозицiї та слiдкує за тим, щоб учасники не упустили основнi правила.

1. добровiльнiсть - кожен з учасникiв бере участь в iграх i виконаннi вправ за власним бажанням.
2.слухати уважно, не перебивати.
3.без запiзнень.
4.правило «стоп».
5.принцип конфiденцiйностi - не обговорювати за межами групи отриману iнформацiю.
6.говорити «тут i тепер», про свої вiдчуття, переживання, уявлення.
7.щирiсть i вiдвертiсть.
8.повага до учасникiв тренiнгу.
9.активнiсть.
3.Вправа «Очiкування».
Тренер роздає учасникам стiкери, на яких вони записують свої правила проведення заняття.. Потiм, виголошуючи свої очiкування, приклеюють стiкери на плакатi «Росток - правила», яке заздалегiдь зроблено тренером. Учасники приклеюють свої стiкери ближче до стовбура рослини. Зачитуються уві варіанти запропонованих правил,вибираються варіанти,які повторюються у декількох людей.

4.Вправа «Презентацiя».
Група пiдлiткiв по колу починає розповідати про себе з фрази: «Всі знають,що я…»,повідомляючи відомий факт про себе. Потім продовжує само презентацію фразою: «Ніхто не знає ,що я…» . Вам надається кілька  хвилин, для того, щоб ви розповiли один одному про себе як можна бiльше. Звернiть увагу на такi питання: чого я очiкую вiд роботи на занятті, що я цiню в собi, що я вмiю робити краще за iнших, чим я пишаюся?
Обговорення: Що ви вiдчували, коли про себе розповiдали? Чи вдалося вiдобразити данi про вас? Чи були у інших учасників клубу схожі з вами захоплення,інтереси?
Висловлювання учасникiв по черзi стосовно своїх вiдчуттiв i вражень щодо проведеного заняття.
5.Вправа «Хто Я?».
Учасникам пропонується роздiлити аркуш паперу на три вертикальнi графи: в першiй графi вiдповiсти на питання «Хто Я?». Для цього швидко написати 10 слiв-епiтетiв; писати потрiбно у тому порядку, в якому вони виникають. В другій графi на те ж питання вiдповiдає хтось з групи. Для цього всi кладуть свої пiдписанi аркушi на стiл, вони перемiшуються, потiм кожний, бере аркуш зi столу i пише про ту людину, аркуш якої йому попався. Потiм аркушi знову складаються на стiл i кожен забирає свiй.
При обговореннi треба звернути увагу на те: чи повторюється будь-яка риса, слово у всiх графах; кiлькiсть слiв у першiй графi(наскiльки людина добре знає про себе); спiввiдношення позитивних i негативних епiтетiв(ставлення до себе); спiвпадають чи нi уявлення iнших про цю людину.
6.Заключна вправа «Підведення підсумків»
Тренери підводять підсумок,розповідають притчі «Самурай» та «Кулька з речами».

7.Заключний шерiнг.


Немає коментарів:

Дописати коментар